w123 240D USA
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: w123 240D USA
Mercfan - wez mnie nie strasz. a od czego niby to? bo w sumie nawet nie przymierzałem. spakowałem w pudełko i wrzuciłem do piwnicy na czarną godz.
Yetitom to,że w stanach tak było to niestety nie znaczy,że teraz u nas moge tak latać. nawet za te żółte halogeny mogą mi dowód capnąć. niestety,takie prawo. ale ja nie zamierzam go przestrzegać i będe latał na tych obrysówkach. jak się zaczną za mocno srać to będe zmuszony przerobić je na jakiś wyłącznik i wrazie problemów palić głupa,że musiała to być chwilowa zwara.
Yetitom to,że w stanach tak było to niestety nie znaczy,że teraz u nas moge tak latać. nawet za te żółte halogeny mogą mi dowód capnąć. niestety,takie prawo. ale ja nie zamierzam go przestrzegać i będe latał na tych obrysówkach. jak się zaczną za mocno srać to będe zmuszony przerobić je na jakiś wyłącznik i wrazie problemów palić głupa,że musiała to być chwilowa zwara.
- Teigrek
- Beczkofan
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 sty 2014, 18:10
- Posiadany model W123: 200D, 300D
- Lokalizacja: Sudety
Re: w123 240D USA
Halogeny (przeciwmgłowe) mogą być żółte zgodnie z prawem. Tylko drogowe, mijania i pozycyjne muszą być białe niestety...
-
- Beczkofan
- Posty: 244
- Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
- Posiadany model W123: 300TDT
- Lokalizacja: Biłgoraj
Re: w123 240D USA
Stawiam na R129 ale nie jestem pewny do końca.Kowal_80 pisze:a od czego niby to?
Co do pozycyjnych czy żółtych halogenów to wszystko zależy od policjanta i od jego humoru.
W moich dwóch amerykanach jest tak jak seryjnie i niby nikt się jeszcze nie czepiał.
Ale znam przypadek ,że odwołali diagnostę co podbił przeglądy w dwóch Audi Q7 ze stanów właśnie za obrysówki.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: w123 240D USA
no to się długo nacieszyłem nówką kloszem. zaraz sprobuje porównać i trza będzie go wystawić na pogonke.
Mercfan - a Ty nie miałeś kiedyś na pogonke tylnych kloszy do 123 usa? niby jeden delikatnie uszczerbiony?
z tymi kolorami świateł to własnie obawiam się,że wszytko będzie zależało od humoru pana władzy.
EDIT
porównałem fotki. r129 to to raczej nie jest. 107 i 126 też odpada.jedynie 190 ma najbardziej podobne ale obrysówka idzie bardziej prosto. wyglądają najbliżej do 123. to co tu wkoncu jest grane? aha,na mojej fotce klosz leży do góry nogami. ale to chyba każdy zauważył.
Mercfan - a Ty nie miałeś kiedyś na pogonke tylnych kloszy do 123 usa? niby jeden delikatnie uszczerbiony?
z tymi kolorami świateł to własnie obawiam się,że wszytko będzie zależało od humoru pana władzy.
EDIT
porównałem fotki. r129 to to raczej nie jest. 107 i 126 też odpada.jedynie 190 ma najbardziej podobne ale obrysówka idzie bardziej prosto. wyglądają najbliżej do 123. to co tu wkoncu jest grane? aha,na mojej fotce klosz leży do góry nogami. ale to chyba każdy zauważył.
-
- Beczkofan
- Posty: 244
- Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
- Posiadany model W123: 300TDT
- Lokalizacja: Biłgoraj
Re: w123 240D USA
Mam tylko prawy..był trochę popękany ale poklejony jest i na zapas w sam raz.
Porównaj sobie http://olx.pl/oferta/lampy-tyl-mercedes ... 4WFbZ.html
Całkiem co innego.Nie masz wcale miejsca na uszczelkę
Porównaj sobie http://olx.pl/oferta/lampy-tyl-mercedes ... 4WFbZ.html
Całkiem co innego.Nie masz wcale miejsca na uszczelkę
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: w123 240D USA
no fktycznie,na to nie zwróciłem uwagi. to od czego on jest? ide go zaraz rozpakować i spisze nr. kurcze,to mam teraz zagadke.
a ile byś cenił za ten prawy?
a ile byś cenił za ten prawy?
-
- Beczkofan
- Posty: 244
- Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
- Posiadany model W123: 300TDT
- Lokalizacja: Biłgoraj
Re: w123 240D USA
Za prawy z 8 dych.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: w123 240D USA
a rzucisz jakąś fotką?
ten mój nieszczęsny klosz jest od 190. już wystawiłem do sprzedaży. probuje też dodzwonić się do typa. może mi wezmie z powrotem.
ten mój nieszczęsny klosz jest od 190. już wystawiłem do sprzedaży. probuje też dodzwonić się do typa. może mi wezmie z powrotem.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: w123 240D USA
dziś (23.12) postanowiłem zajrzeć w nadkola żeby zobaczyć co tam mnie czeka. o dziwo jest lepiej niż myślałem. przednie nadkola,fartuchy czy jak tam to nazwać w ogóle nie wymagają ingerencji. dopiero tu gdzie łączą się z nieszczęsną podłogą i progami. reszta wyżej dokładnie obstukana. brzmi jak dzwon. więc tylko poprawa konserwacji. pod akumulatorem też bez dziur. tylko rudy nalot. więc czyszczenie i malowanie.tym samym dziwi mnie po co poprzednik kupił te blachy,które idą pod błotnikami. chyba,że gdzieś wyrwał za darmo.
tył natomiast coś tam pokazał,ale też raczej tragedii nie ma. lewe nadkole troche puściło na łączeniu z podłużnicą,od przodu. prawe natomiast odpruło się praktycznie całkiem od podłużnicy i ze 3cm w góre. to akurat dostałem w zapasie. podłużnica też troche znikła ale myśle,że nie na tyle żeby obecnie zagrażać konstrukcji auta. ogólnie rzecz biorąc tragedii nie ma. a w tym nadkolu nie będzie trudno spawać. aha,z prawego nadkola rdza chapnęła też wahacz i to na tyle skutecznie,że cały lewarek mi w niego wlazł,na środku. a niby wahacze z takiego grubego materiału.
jako,że już miałem zdjęte koła to przymierzyłem wypiaskowane Riale,jeszcze bez opon.
przód się mieści normalnie. tył natomiast jest pięknie,na styk nadkola. tak jak chciałem żeby było. na przód myśle dać 195 a na tył 215,żeby był lekki naciąg,wizualny,a zarazem żeby nie tarło. bo na obecną chwile wygląda,ze będzie na styk. i tak być miało zwłaszcza,że auto pójdzie delikatnie ku dołowi.
po świętach oddam ranty do polerki. chciałem to robić ręcznie,ale piaskowanie narobiło wżerów i nad jedną felgą spędziłbym z tydz żeby to wyprowadzić.
to tyle,pozdrawiam
tył natomiast coś tam pokazał,ale też raczej tragedii nie ma. lewe nadkole troche puściło na łączeniu z podłużnicą,od przodu. prawe natomiast odpruło się praktycznie całkiem od podłużnicy i ze 3cm w góre. to akurat dostałem w zapasie. podłużnica też troche znikła ale myśle,że nie na tyle żeby obecnie zagrażać konstrukcji auta. ogólnie rzecz biorąc tragedii nie ma. a w tym nadkolu nie będzie trudno spawać. aha,z prawego nadkola rdza chapnęła też wahacz i to na tyle skutecznie,że cały lewarek mi w niego wlazł,na środku. a niby wahacze z takiego grubego materiału.
jako,że już miałem zdjęte koła to przymierzyłem wypiaskowane Riale,jeszcze bez opon.
przód się mieści normalnie. tył natomiast jest pięknie,na styk nadkola. tak jak chciałem żeby było. na przód myśle dać 195 a na tył 215,żeby był lekki naciąg,wizualny,a zarazem żeby nie tarło. bo na obecną chwile wygląda,ze będzie na styk. i tak być miało zwłaszcza,że auto pójdzie delikatnie ku dołowi.
po świętach oddam ranty do polerki. chciałem to robić ręcznie,ale piaskowanie narobiło wżerów i nad jedną felgą spędziłbym z tydz żeby to wyprowadzić.
to tyle,pozdrawiam
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: w123 240D USA
super na tych rialach będzie 8" i 9" et11 ? masz zdjęcia wzdłuż boku jak zgrywają się z błotnikami ?