Strona 2 z 3
Re: pompa paliwowa 240D
: 02 lis 2016, 23:00
autor: bondepart
Ciagno recznego gazu nie jest napreżone.
Co pływa w filterku?
Re: pompa paliwowa 240D
: 02 lis 2016, 23:19
autor: Tomek
Coś fajnego, nie chciałbyś odsprzedać troszku?
Re: pompa paliwowa 240D
: 03 lis 2016, 13:59
autor: Oskar-123
Opał plywa, zwroc uwage czy na zapalonym silniku jak cofniesz ciegno od gazu to czy obroty nie spadna do normalnych
Re: pompa paliwowa 240D
: 03 lis 2016, 21:44
autor: bondepart
niemożliwe. Bak demontowany i czyszczony. Paliwo tankowane na shellu.
Re: pompa paliwowa 240D
: 03 lis 2016, 22:24
autor: maciekpiti
N a shell nie ma czerwonej ropy:)
Re: pompa paliwowa 240D
: 03 lis 2016, 22:31
autor: bondepart
paliwo jest OK
Re: pompa paliwowa 240D
: 03 lis 2016, 23:12
autor: maciekpiti
Pompę masz taką. Oskar Ty jesteś pewnikiem w tej kwestii. Wypowiedź która ta śrubka magiczna bo ja wymięklem gdyż w 300D mam inaczej
Re: pompa paliwowa 240D
: 04 lis 2016, 8:41
autor: tatarak
Śruba do regulacji obrotów -prawy górny róg.Klucz nr 6 i kontra nr 13.W zwykłym 300D jest tak samo a turbo ma od strony bloku wystający trzpień regulacyjny z kontrą.
Re: pompa paliwowa 240D
: 04 lis 2016, 8:59
autor: maciekpiti
W 300D było 5 rodzajów pomp i nie jest tak samo
Re: pompa paliwowa 240D
: 04 lis 2016, 10:33
autor: Oskar-123
Pompa ze zdjecia to najpospolitsza w 3-ciej serii, tak jak napisal Tatarak, srubka za gaszakiem, popuszczasz kluczem 13mm, regulujesz obroty kluczem 6mm