o rzesz ty! jak jak tego nie widziałem... Gratulacje, byłeś szybszye280te pisze:tu : http://www.ebay.pl/itm/161882133867?_tr ... EBIDX%3AIT
Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
Moderator: Tomek
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
Kurde, sam chyba zacznę polować na taki obrotomierz, fajny bajer.
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2023, 13:40 przez e280te, łącznie zmieniany 1 raz.
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
Dzisiaj odebrałem i mój
Tylko wskazówki jakoś za bardzo pomarańczowe (niewyblaknięte?). Jak mnie będą wkurzać za bardzo to przemaluję na żółte..
Tylko wskazówki jakoś za bardzo pomarańczowe (niewyblaknięte?). Jak mnie będą wkurzać za bardzo to przemaluję na żółte..
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1119
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
W oryginale były w zegarach pomarańczowe, tutaj widać że je chyba ktoś malował bo przy nasadzie były żółte
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
e280te, działa Ci obrotka?
Wygląda na to że wpakowaliśmy się na minę. Podłączyłem wszystko jak Hilek i niestety obrotka tylko ledwo drgnie przy gazowaniu silnika. Poczytałem więcej na niemieckich stronach i niestety znalazłem informację że jednak były trzy rodzaje obrotomierzy do diesla (heh)
1. z wejściem W, napis na deklu "14000 Hz" - podłączany do czujnika na kole zamachowym
2. z wejściem W, podłączany do wyjscia diagnostycznego W na alternatorze
3. z wejściem TD, napis na deklu "6000 Imp" - podłączamy do czujnika na kole pasowym wału korbowego (tak mowi google translator...)
kompedium jest tu: http://www.w123-forum.net/faq/index.php ... artlang=de
Hilek, Ty masz opcję 2? Ja niestety mam nr 1, tak samo e280te
damn!
Wygląda na to że wpakowaliśmy się na minę. Podłączyłem wszystko jak Hilek i niestety obrotka tylko ledwo drgnie przy gazowaniu silnika. Poczytałem więcej na niemieckich stronach i niestety znalazłem informację że jednak były trzy rodzaje obrotomierzy do diesla (heh)
1. z wejściem W, napis na deklu "14000 Hz" - podłączany do czujnika na kole zamachowym
2. z wejściem W, podłączany do wyjscia diagnostycznego W na alternatorze
3. z wejściem TD, napis na deklu "6000 Imp" - podłączamy do czujnika na kole pasowym wału korbowego (tak mowi google translator...)
kompedium jest tu: http://www.w123-forum.net/faq/index.php ... artlang=de
Hilek, Ty masz opcję 2? Ja niestety mam nr 1, tak samo e280te
damn!
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2023, 13:40 przez e280te, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Obrotomierz do Diesla - co potrzebne do podłączenia
.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2023, 13:40 przez e280te, łącznie zmieniany 1 raz.