Witam. Panowie sprawa jest taka że posiadam beczkę 3.0 w dieslu ale raz że do jazdy częściej niż w niedziele osiągi mojego pojazdu mnie nie zadowalają a dwa że mechanika też powinna zostać poddana remontowi. Więc postanowiłem wymienc silnik na 2.8 w benzynie na wtrysku, i teraz pytanie co potrzebuje do takiej zmiany oprócz silnika z osprzętem, skrzyni biegów, wału napędowego, tylnego mostu i wydechu??
Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi.
Swap z 3.0 na 2.8
Moderator: Tomek
Re: Swap z 3.0 na 2.8
potrzeba chłodnice cieczy jesli to bedzie automat,jesli nie to od diesla bedzie pasowac,deska zostanie tylko z pokrętłem,mase wezyków podcisnieniowych,instalacje elektryczna,modół zapłonowy i wiele innych dziwnych historii,najlepiej jakbys mial kompletnego dawce i po kolei przekładał
Re: Swap z 3.0 na 2.8
Przewody paliwowe z pompą,regulatorem ciśnienia, licznik,moduł zapłonowy,przekaźnik pompy,sprężyny przednie i bardzo kumaty mechanik od beczek a zwłaszcza znający M110.Jak masz za dużo kasy to walcz z tematem .Taki swap to w częściach kilka tysięcy i drugie tyle u mechanika pod warunkiem że będziesz miał dobrego dawcę narządów bo jeśli nie masz to zapomnij o temacie.
-
- Beczkolak
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lis 2014, 19:44
- Posiadany model W123: 300d
Re: Swap z 3.0 na 2.8
moja beczka jest właśnie po takim swapie została regulacja