Witam,
Na początek może powiem "cześć", bo jestem tu nowy i zacząłem długo wyczekiwaną i wymarzoną od brzdąca, a dopiero teraz zrealizowaną przygodę z beczką. Mam go w wersji Coupe, 2.3C, z rocznika 77. Auto jest w niezłym stanie, nie miało całościowej renowacji (częściowa wymiana blachy i lakierowanie), jednak kilka spraw wymaga zrobienia i dlatego szukam warsztatu we Wrocławiu, który moglibyście mi polecić (ten na Buforowej 2, zapronowany w innym poście chyba już nie istnieje):
- zawieszający się pływak w baku (domyślnie mam 2/5 baku, chyba że skręcę w lewo/prawo, auto się pobuja... wtedy pokazuje coś sensownego
- nie działa licznik km (zarówno przebieg całkowity jaki dzienny)
- nie działa światło nad kanapą pasażera
- do wymiany jest mechanizm opuszczania tylnej prawej szyby (wszystkie mam "na korbkę")
- luz w kolumnie kierowniczej (lekki bo lekki i był taki sam w każdym Meśku, który oglądałem, ale może dałoby się to zniwelować ... )
Dzięki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Jarek
Wrocław - całościowa obsługa Coupe
Moderator: Tomek
- Jarek
- Beczuszkarz
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 23:41
- Posiadany model W123: Coupe 230C
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Wrocław - całościowa obsługa Coupe
Zaklad na Buforowej 2 - odnalazlem dzisiaj, odwiedzilem, bo auto wymagalo serwisu i faktycznie przyznaje, ze Panowie, wydaje sie, ze niezle znaja sie na Beczkach. Po pierwszej wizycie polecilbym.
-
- Beczkofan
- Posty: 246
- Rejestracja: 03 lip 2014, 11:36
- Posiadany model W123: sedan
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Wrocław - całościowa obsługa Coupe
A co z luzem? Powoli i u mnie zaczyna wystepowac i pewnie bedzie sie powiekszal z czasem, cos zaradzili (i jak ew.?) ?
- Jarek
- Beczuszkarz
- Posty: 24
- Rejestracja: 13 kwie 2015, 23:41
- Posiadany model W123: Coupe 230C
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Wrocław - całościowa obsługa Coupe
Masz na myśli układ kierowniczy? Ja lekki luz też mam, ale nic z nim nie robiłem, jeśli mam być zupełnie szczery. Przyznam też że niestety każda beczka, którą jeździłem przed zakupem miała podobny, więc uznaję to - chociaż może niesłusznie - za pewien standard do zaakceptowania.
- Evangelicus
- Beczkofan
- Posty: 289
- Rejestracja: 08 lut 2014, 0:20
- Posiadany model W123: 300TD 1979 r.
- Lokalizacja: nasa pikna stolyca
Re: Wrocław - całościowa obsługa Coupe
Ale ten standard nie może być za duży, bo to oznacza konieczność zajęcia się m. in. końcówkami drążka.
-
- Beczkofan
- Posty: 246
- Rejestracja: 03 lip 2014, 11:36
- Posiadany model W123: sedan
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Wrocław - całościowa obsługa Coupe
Tak, przekłądnia kierownicza.
U mnie ten luz występuje tylko na pozycji środkowej, więc sugeruje to zużycie "bieżni" czy jakkolwiek się to nazywa, jestem ciekaw czy warto bawić się w naprawę czy sprowadzić regenerowaną. Problemy są tylko wtedy jeżeli w drodze nagle taka regenerowana się zablokuje...
U mnie ten luz występuje tylko na pozycji środkowej, więc sugeruje to zużycie "bieżni" czy jakkolwiek się to nazywa, jestem ciekaw czy warto bawić się w naprawę czy sprowadzić regenerowaną. Problemy są tylko wtedy jeżeli w drodze nagle taka regenerowana się zablokuje...