silnik

Moderator: Tomek

LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

silnik

Post autor: LohrSith »

Prawdopodobnie zajechal sie silnik w mojej coupejce 2,3/:P
Cisnienie oleju w 2 dni spadlo z 3 na wolnych obrotach do 1,5. Nie podoba mi sie to. Na dodatek w silniku brakowalo 2 litrow oleju. Pewnie uszczelniacze juz szlag trafil. Od wakacji sie do nich dobieralem...Jutro wymienie olej i zobacze, bo moze byc jeszcze benzyna w oleju, co bym wolal...
Ostatnio zmieniony 22 sty 2015, 21:48 przez LohrSith, łącznie zmieniany 1 raz.
LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

Re: NO TO WYDATEK

Post autor: LohrSith »

lol, po rozgrzaniu sie silnika cisnienie wrocilo na 3 ... no to co jest do cholery
Tytan
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 213
Rejestracja: 16 gru 2013, 22:20
Lokalizacja: Tczew

Re: Odp: NO TO WYDATEK

Post autor: Tytan »

A zmieniales olej? Moze poprzed j wlasciciel wlal jakiegos moto doktora na uszczelnienie silnika.
-Jesteś świrem wiesz?
-Nie. Dlaczego?
-Bo masz świra na punkcie Mercedesa.


Był:
Mercedes W 123 300D automat-sprzedany
Nissan Patrol 2.8 TD manual - sprzedany
Jest:
Mercedes W 124 200D
Fiat 126p FL
king
Beczuszkarz
Beczuszkarz
Posty: 61
Rejestracja: 01 lut 2014, 10:05
Posiadany model W123: Coupe 280CE

Re: NO TO WYDATEK

Post autor: king »

Dziwne, bo 3 na rozgrzanym silniku do ok. 80 - 90 st. na luzie również nie powinien wskazywać , wg. mojego stanu wiedzy powinno to być od 1.8 do 2.2 .U mnie początkowo również wskazywał 3 , okazało się że obroty były za wysokie.
LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

Re: NO TO WYDATEK

Post autor: LohrSith »

tak, ja zalewalem olej. tez mi sie wydaje ze jak sie rozgrzeje to zwieksza obroty i wali benzyna z rury.
LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

Re: NO TO WYDATEK

Post autor: LohrSith »

Chyba dajcie mi namiary na jakiegos fachowca z Dolnego Ślaska, bo bede tak jezdzil az sie rozleci :P
LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

Re: NO TO WYDATEK

Post autor: LohrSith »

Silnik ma cisnienie teraz 2 a na 3 wchodzi tylko na wysokich obrotach. I auto na dodatek strasznie ciezko zaczelo odpalac jak jest nagrzane. Zimne pali na dotyk. ale Zimne chodzi nierownomiernie. Ehh stal 3 miechy u lakiernika i teraz takie cuda...zauwazylem jeszcze, ze po odpaleniu jest 3 jak dodasz gazu i puscisz spada na 2. I pozniej powoli rosnie jak ostro depniesz na gaz. A powinno szybko. Co dziwniejsze ponizej 2 nie spada nawet po rozgrzaniu. Chyba bede musial zajrzec w panewki.
LohrSith
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 378
Rejestracja: 28 paź 2014, 8:38
Posiadany model W123: 230CE

Re: silnik

Post autor: LohrSith »

Dobra. Problem z cisnieniem oleju opanowany. Po wymianie oleju i filtra trzyma na 3 :D...uf a juz bylem spocony.
ODPOWIEDZ