Mam kilka pytań :
1- Ostatnio grzebałem trochę przy filtrze powietrza i gdy go zdjąłem zauważyłem, że mam pękniete takie gumowe kolanko, które łączy obudowę filtra z pokrywą zaworów. Zaznaczyłem zielonym kolorem na przykładowym zdjęciu. Czy uszkodzenie tego elementu wpływa na coś ?
2- Czy założenie filtra stożkowego coś da? Jeżeli tak to jak to zrobić jak na zdj z czerwona pokrywą, czy jak na zdj z polerowaną? Nie stłumi to powietrza? Wtedy są 2 filtry tak?
3- Gdzie dostanę takie pierdółki jak właśnie te gumowe złączki, kolanka? Jak to się fachowo nazywa?
Filtr powietrza plus osprzęt - 230E M102
Moderator: Tomek
- cichyPWR
- Beczkofan
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2013, 23:02
- Posiadany model W123: 230E automat '78
- Lokalizacja: Września woj. Wielkopolskie
Filtr powietrza plus osprzęt - 230E M102
- Załączniki
-
- images.jpg (9.48 KiB) Przejrzano 744 razy
-
- powymianiepokrywyff6.jpg (73.85 KiB) Przejrzano 744 razy
Mój dwuletni syn: tato my mamy ziółty brym z bremką - tzn żółty samochód z gwiazdą
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza plus osprzęt - 230E M102
Co do kolanka, jest to tak zwana odma. Służy ona do odprowadzania powietrza spod pokrywy zaworów, by nie tworzyło się tam ciśnienie i nie wydmuchało uszczelek. Odma powinna być drożna, to najważniejsze, z tym kolankiem możesz jeździć, ale przydałoby się wymienić. Znajdziesz w sklepie od wody, albo rolniku. A dwa filtry, cóż, może i można, tylko zobacz jak auto się sprawuję, jak będzie za dużo powietrza, to będzie się dławił.
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.