Cześć,
Zdjąłem błotnik celem wykonania poprawek blacharskich. Błotnik jest oczywiście przykręcony m.in. rzędem wkrętów dostępnych po otwarciu maski. Na krawędzi, do której wkręcone są owe wkręty, była taka gumowa (?) taśma/uszczelka, która rozpada się w palcach. Co to właściwie jest (bo chyba jednak nie guma) i czym to zastąpić przed montażem błotnika?
Strzałki na zdjęciu pokazują, o co mi chodzi.
Proszę bardziej doświadczonych Kolegów o pomoc.
Guma (?) pod błotnikiem
Moderator: Tomek
- Luszi
- Beczkomaniak
- Posty: 404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 9:30
- Posiadany model W123: 280C 1977
- Lokalizacja: Gdańsk
Guma (?) pod błotnikiem
- Załączniki
-
- błotnik.jpg (235.28 KiB) Przejrzano 825 razy
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Guma (?) pod błotnikiem
To zwykły kit uszczelniający, który był nakładany od doły błotnika, to znaczy błotnik był zawieszany, potem trochę odchylany i od dołu to wciskali. Tobie samo odpadło, ja musiałem szlifierką odcinać. Zastąpić to można zwykłą masą uszczelniającą np. spawy. Ja tego i tak nie stosowałem, mam zamiennik i kto wie ile on wytrzyma. Pozdro.
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.