Czy ktoś ma jakieś instrukcje, opisy jak go wyregulować? Oczywiście wiem o CO, regulacja na dole gaźnika poprzez kręcenie w lewo/prawo, ale czy to tylko tyle?
Dodatkowo, wydaje mi się, że za szybko ucieka mi płyn ATF, ostatnio wymieniałem kilka membranek. Co może być powodem nieszczelności/wyciekania ATF, domyślam się, że trafia on do dolotu?
200 (109KM), Stromberg 175CD
Moderator: Tomek
-
- Beczkarz
- Posty: 111
- Rejestracja: 17 gru 2013, 19:02
- Posiadany model W123: 3.0diesel
- Lokalizacja: Opole/Czarnowąsy
Re: 200 (109KM), Stromberg 175CD
Witam kiedyś próbowałem takiego zrobić ale była to nie kompletna wydmuszka wtedy w necie było na ten temat mało być może dzisiaj jest więcej dowiedziałem się że takie gaźniki były montowane do Range Rovera Clasica benz. v8 szukaj może na forach i opisach tego auta może znajdziesz więcej Pidburgi też były podobne więc może tu .Powodzenia