Witam wszystkich! Jestem tutaj nowicjuszem. Mam Mercedesa „Beczkę” 200D z 1978 roku. Po oddaniu silnika do warsztatu pojawiła się dziura w misce olejowej, więc postanowiłem kupić inny używany silnik. Obecnie mam ten silnik w garażu i go rozbieram, ponieważ trzeba zrobić przegląd i wymienić uszczelki.
Jestem na etapie, gdzie zdjąłem koło pasowe, a za nim znajduje się koło na wale korbowym z wyrytą skalą OT. Moje pytanie brzmi: jak zdjąć to koło z wału korbowego? Śruby mam już wszystkie odkręcone, ale nie wiem, jak to zrobić delikatnie. Czy ktoś mógłby mi dobrze doradzić?
Wał korbowy
Moderator: Tomek
-
- Beczkolak
- Posty: 1
- Rejestracja: 05 wrz 2024, 19:53
- Posiadany model W123: 200d
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Wał korbowy
Ściągaczem