Witam.
Tak jak w temacie. przy niskich obrotach szarpie. tak jakby nie pracował, albo słabo pracował jeden cylinder. podejrzewam układ paliwowy: pompa/przewody do wtrysków, albo coś takiego. ostatnio wymienialem jeden przewód bo uciekalo paliwo. usterka ta była również wcześniej. jeszcze zanim przewód mi lać zaczął.
wie ktoś może od czego zacząć?
300D szarpie na niskich obrotach
Moderator: Tomek
-
- Beczkofan
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 sty 2014, 16:57
- Posiadany model W123: 200D "82
- Lokalizacja: Kraków
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: 300D szarpie na niskich obrotach
Miałem tak w swojej 3 litrówce, okazał się że gumowe przewody idące od baku do przewodów paliwowych były sparciałe i się delikatnie zapowietrzał.
-
- Beczkofan
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 sty 2014, 16:57
- Posiadany model W123: 200D "82
- Lokalizacja: Kraków
Re: 300D szarpie na niskich obrotach
a jakiego one są rozmiaru?
mniej więcej jak w komorze silnika do filtra?
mogła od tego popękać gładź na wtryskach przy prewodach od pompy.
mniej więcej jak w komorze silnika do filtra?
mogła od tego popękać gładź na wtryskach przy prewodach od pompy.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: 300D szarpie na niskich obrotach
Może masz źle ustawiony pedał gazu? Co do tych giętkich przewodów to są to przeciwolejowe z oplotem czy jakoś tak. Średnica 8. Od baku na wszystkie 3 wyjścia wystarczy metr. Trzecie wyjście to odpowietrzenie baku.
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 maja 2014, 21:16
- Posiadany model W123: 300TD
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Kontakt:
Re: 300D szarpie na niskich obrotach
Polecam zaglądnąć do sitka paliwa które jest przykręcane do zbiornika paliwa (od odłu - zasilanie), często się zakleja czarną mazią podobną do silikonu, do odpowietrznika tez bym zaglądnął - gumka która jest na samym końcu tez lubi zabić się błotem... Miałem podobny problem w 200D, czyszczenie pomogło.
S123 300TD