Podciśnienia W123 E280 M110

Moderator: Tomek

Rocky765
Beczkolak
Beczkolak
Posty: 1
Rejestracja: 24 wrz 2018, 23:43
Posiadany model W123: E280

Podciśnienia W123 E280 M110

Post autor: Rocky765 »

Witam serdecznie wszystkich.
Mam problem z Mercedesem W123 E280 silnik M110.
Obrazek
(zdjęcie nie moje). Kupiony w opłakanym stanie, teraz już po kapitalnym remoncie silnika. Mam źle podpięte podciśnienia. Przeszukałem cały internet a przede wszystkim strony anglojęzyczne. Znalazłem schematy podciśnień ale nie znalazłem konkretnie pod ten silnik. Połączenia brałem trochę z tego schematu, trochę z innego ale połączenia nie zgadzają mi się.
Poniżej wstawiam zdjęcia podzespołów, które należy podłączyć.
Regulator ciśnienia paliwa (chyba tak się nazywa?). Ma dwa wejścia paliwowe i jedno na podciśnienie:
Obrazek
Elektrozawór (chyba gaszenia). Ma dwa wejścia podciśnieniowe i dwa styki cewki.:
Obrazek
Wyjście podciśnieniowe z kolektora ssącego pod przepustnicą.:
Obrazek
Dwa wyjścia podciśnieniowe z przepustnicy:
Obrazek
Regulator kąta wyprzedzenia zapłonu:
Obrazek
Wejścia na zamek centralny oraz zasobnik(żółty i żólto/czarny) oraz dwa fioletowe (chyba poziomowanie lamp)
Obrazek
Zawór EGR
Obrazek
Regulator fazy nagrzewania (dwa przyłącza paliwowe, podciśnienie przy kostce elektrycznej oraz większej średnicy przyłącze z boku)
Obrazek
Wyjście z kolektora ssącego cienkie oraz grubsze (w drugim końcu kolektora patrząc od strony przepustnicy)
Obrazek

Został jeszcze przewód odmy idący z pokrywy zaworowej do filtra: ma on także wejście na wężyk raczej bezciśnieniowy powrót z któregoś zaworka.

Próbowałem wielu różnych kombinacji jednak silnik nadal chodzi tragicznie, bardzo ciężko odpala, nie trzyma wolnych obrotów, gaśnie, klapa przepływomierza skacze jak głupia, nie gaśnie za pomocą kluczyka. Chcę wyeliminować chociaż te podciśnienia bo na pewno są źle podpięte. Jedyna nadzieja w Was. Jeśli ktoś dysponuje takim silnikiem w swoim aucie i zechce podzielić się wiedzą co jak ma być podłączone to będę dozgonnie wdzięczny bo mi już normalnie ręce opadły przy tym silniku.
tatarak
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 457
Rejestracja: 17 sty 2015, 21:27
Posiadany model W123: 200T

Re: Podciśnienia W123 E280 M110

Post autor: tatarak »

M110 vacuum diagram- wpisz w google.
stiven1985
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 213
Rejestracja: 03 lut 2015, 23:06
Posiadany model W123: 280 C
Lokalizacja: Lubin

Re: Podciśnienia W123 E280 M110

Post autor: stiven1985 »

udało sie rozpykac temat??
ODPOWIEDZ