Witam.
Wiem, że w temacie oczyszczania spalin w naszym kraju raczej trudno znaleźć głosy proekologiczne, ale pomału zaczynam widzieć kres odbudowy mego 300tdt i zacząłem się zastanawiać jakie normy emisji spełnia, i czy można przebudować go na Euro 4 o wyższym raczej trudno mówić bez montażu filtra scr.
W Niemczech VW i Mercedes dopłacaja do montażu filtrów. Pisałem w sprawie montażu filtra do firmy przerabiajacej ciężarówki cena 2800euro. Sporo
https://euro6.atut.com.pl/
Zastanawiałem się również nad filtrem hjs city filter bez dodatkowych sond czujników itp. Ceny około 1000euro nadal sporo.
https://www.quality-tuning.eu/products/ ... filter-dpf
Zastanawiam się czy po takim filtrze samochód faktycznie osiągnie Euro 4.
Myslalem też o montażu regenerowanego filtra dpf z hjs z 2.5tdi.
Filtr ten musiałbym zamontować przed tłumikiem środkowym. Musi być min 200 stopni.
Czy ktoś z was mierzył kiedyś spaliny w dieslu? Ale tak uczciwie?
Czy samochody klasyczne zwolnione są z norm emisyjnych?
Wiem że w chwili obecnej kontrolę tego są raczej sprawą martwą, ale myślałem o tym z własnej inicjatywy.
Dzięki za pomoc i dyskusję.
Filtr Dpf układ Scr w beczce
Moderator: Tomek
-
- Beczkolak
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 cze 2016, 20:37
- Posiadany model W123: 230
- Lokalizacja: Łowicz
Re: Filtr Dpf układ Scr w beczce
Rejestruj na żółte i po problemie. Ostatnio na grupie na facebooku komuś właśnie zabrali dowód za zły skład spalin (lub zadymienie, nie pamiętam) i policjant mówił że gdyby miał żółte to nie mieliby prawa się przyczepić.
Re: Filtr Dpf układ Scr w beczce
Jasne to nie problem. Bardziej chodziło mi o '' ekologie'' i ew. wjazd w Europie zachodniej do miast.