
Jest to 2.3 M115 na gaźniku, skrzynia 4 biegowy manual, data pierwszej rejestracji początek maja 1977 ( ma kilka detali 0.5 serii


Ciekawe kody według datenkarty
436 czyli brak pasów bezpieczeństwa - auto rzeczywiście ma nie oryginalne pasy, przednie wyglądają ciekawie, tylne są trochę chamsko zamontowane
524 konserwacja
618 Halogeny?
638 Brak trójkąta
667 Typ opakowania VE2
673 Akumulator ze zwiększoną pojemnością (ile powinien mieć Ah?)
233 Światła przeciwmgielne dla Francji, Szwajcarii, Australii, Szwecji i Norwegii
236 Specjalne światło dla Norwegii (ciekawe co to, czyżby te boczne kierunki?)
260 Usunięcie oznaczeń z tylnej klapy
881 2 zagłówki z tyłu
Blacharsko no cóż, nie jest dobrze, ale auto trzyma linię, nie wydaje się żeby było kiedyś naprawiane.
Podłoga po stronie pasażera ma dziurę przy łączeniu z progiem.
Maska przednia jest od środka nieźle skorodowana (co sądzicie o nowej zamiennikowej masce)
Klapa tylna myślę że do uratowania
Błotnik lewy do wymiany, prawy może uda się połatać z użyciem zamiennika
Drzwi są tragiczne (szukać innych używanych, czy wstawiać reperaturki?)
Nadkola i pas tylny chyba wlecą nowe zamienniki.
Kieszenie bagażnika wydają się zdrowe.
Plan: kompleksowa renowacja
















Gdy zrobi się cieplej zacznę rozbiórkę i poszukiwanie części do renowacji.