Nie powiedziałbym, że tragedia. Kwestia odpowiedniego wystrojenia, wiadomo, że nie bedzie to jezdzic jak na sprawnym wtrysku czy EFI.
Jesli zalozylbys EFI to wtedy potrzebna lpg typu sekwencja raczej
SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
Moderator: Tomek
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
Zwykła na śrubkę .
-
- Beczkarz
- Posty: 75
- Rejestracja: 27 paź 2015, 21:16
- Posiadany model W123: 280C
- Lokalizacja: Gniezno
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
Widzę że tatarak promuje to EFI na wielu wątkach
To spytam w takim razie, czy jest opcja zamontowania EFI na silniku z gaźnikiem? Do tej pory wszystkie rozmowy jakie widziałem dotyczyły aut z k-jetem
To spytam w takim razie, czy jest opcja zamontowania EFI na silniku z gaźnikiem? Do tej pory wszystkie rozmowy jakie widziałem dotyczyły aut z k-jetem
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, 16:43 przez Mike-L, łącznie zmieniany 2 razy.
- kazios
- Administrator
- Posty: 1080
- Rejestracja: 16 gru 2013, 15:32
- Posiadany model W123: 300D '82r
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
Wszystko się da, tylko w tym przypadku trzeba wymienić pół silnika przede wszystkim głowicę bo przecież trzeba gdzieś zamontować wtryskiwacze
-
- Beczkofan
- Posty: 246
- Rejestracja: 03 lip 2014, 11:36
- Posiadany model W123: sedan
- Lokalizacja: Szczecin
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
wtryskiwacze zawsze moga byc w kolektorze tylko wysterowanie tego...
-
- Beczkarz
- Posty: 75
- Rejestracja: 27 paź 2015, 21:16
- Posiadany model W123: 280C
- Lokalizacja: Gniezno
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
no to nawet dla mnie brzmi jak za dużo kombinacji
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
Panowie ja się już wyleczyłem z EFI w przypadku beczki to porażka,układ paliwowy na skutek gwałtownie otwieranych wtryskiwaczy wpada w taki rezonans że nie wytrzymałem i wróciłem do oryginału.Siedząc w aucie dudni pod spodem tak jak by coś waliło przy silniku lub urwała sie jakaś poduszka.