W123 problem z odpaleniem
Moderator: Tomek
-
- Beczkarz
- Posty: 72
- Rejestracja: 09 maja 2015, 20:02
- Posiadany model W123: 230 CE
- Lokalizacja: Białystok
W123 problem z odpaleniem
Witam. Mam problem z swoim W123 Coupe 2.3 Benz. Sprawa wygląda następująco. Rano odpalam samochód jadę do pracy gaszę. I po 8h nie mogę odpalić. Następnego dnia czasem rano czasem po południu odpali lub dopiero na drugi dzień. Co może być powodem tej sytuacji? Wtrysk sprawdzany wszystko ok czy przyczyną może być usterka akumulatora wysokiego ciśnienia paliwa?
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1119
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: W123 problem z odpaleniem
A jak długo kręcisz to zapala czy nie? Bo jak długo to raczej właśnie ten akumulator.
Za każdym razem słychać pompę paliwa że pracuje jak chcesz odpalić? Sprawdź przekaźnik pompy paliwa - raz miałem taki że raz działał raz nie działał.
Ze swojej strony powiem, że po wymianie całego układu zapłonowego na nowy, wymianie jeszcze kilku innych rzeczy po drodze, regulacji wtrysku, odpuściłem. Dałem do przerobienia na EFI i w końcu jest spokój, pali czy zimny czy ciepły, nie muszę się wstydzić kręcąc rozrusznikiem 20 sekund itd.
Także niech nikt mi nie wmawia że k-jetronic jest świetny po 30kilku latach, bo może i jest, ale jak działa.
Za każdym razem słychać pompę paliwa że pracuje jak chcesz odpalić? Sprawdź przekaźnik pompy paliwa - raz miałem taki że raz działał raz nie działał.
Ze swojej strony powiem, że po wymianie całego układu zapłonowego na nowy, wymianie jeszcze kilku innych rzeczy po drodze, regulacji wtrysku, odpuściłem. Dałem do przerobienia na EFI i w końcu jest spokój, pali czy zimny czy ciepły, nie muszę się wstydzić kręcąc rozrusznikiem 20 sekund itd.
Także niech nikt mi nie wmawia że k-jetronic jest świetny po 30kilku latach, bo może i jest, ale jak działa.
Re: W123 problem z odpaleniem
Standartowa sytuacja u kilku osób na forum. Gdzieś ktoś znalazł podobno rozwiązanie tego problemu. Chyba magazyn paliwa znajdujący się przy filtrze ale sam jeszcze nie sprawdziłem. U mnie pali rano na dotyk a póżniej 20 sekund trzeba kręcić rozrusznikiem.