Witam,
W mojej 1985' 230ce automat brakuje przekaźnika pompy paliwa, widziałem na forum był nawet temat naprawy takiego.... ale jaki to dokładnie ma być?... wpadł w moje ręce taki od 6 cylindrów ale on ma 3 piny nie tam gdzie trzeba, nabije ciśnienie po przekreceniu zapłonu ale dalej chyba nic.... wedle mojej wiedzy powinienem szukać takiego 4cyl, 6200rpm mtacho , ale z kolei znajomy handlarz częsciami do MB powiedział mi że na takim do automatu 230ce powinno być napisane kickdown... ale patrzyłem takie są do 4cylindowych 190tek ale tam pinów mniej... także jak by ktoś był taki miły cyknął mi kilka fotek przekaźnika byłbym dozgonnie wdzięczny. A może ktoś ma taki sprawny do sprzedania...? Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
Krzysiek
Przekaźnik/sterownik pompy paliwa 230ce aut.
Moderator: Tomek
Re: Przekaźnik/sterownik pompy paliwa 230ce aut.
Witam
Kickdown jest załączany elektromagnesem z tyłu skrzyni. Napięcie na niego podawane jest z przekaźnika pompy paliwa po przekroczeniu iluś tam obrotów (nie pamiętam ilu). Na samą pracę silnika nie ma to wpływu. Bez przekaźnika pompy paliwa można silnik odpalić zwierając styki 30 i 87 w gnieździe przekaźnika. Jeżeli przy założonej zworze nie odpala to do wymiany pompa paliwa. To, że słychać pompę nie oznacza, że pompa podaje paliwo z właściwym ciśnieniem.
Pozdrawiam
Mariusz
Kickdown jest załączany elektromagnesem z tyłu skrzyni. Napięcie na niego podawane jest z przekaźnika pompy paliwa po przekroczeniu iluś tam obrotów (nie pamiętam ilu). Na samą pracę silnika nie ma to wpływu. Bez przekaźnika pompy paliwa można silnik odpalić zwierając styki 30 i 87 w gnieździe przekaźnika. Jeżeli przy założonej zworze nie odpala to do wymiany pompa paliwa. To, że słychać pompę nie oznacza, że pompa podaje paliwo z właściwym ciśnieniem.
Pozdrawiam
Mariusz