kolumna w123
Moderator: Tomek
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
kolumna w123
Witam, kupiłem kolumne (maglownice) do beczuszki przyjechała a tu inny wąs 0.o . Sprawdziłem po numerze i wyszło mi że to kolumna do w116. Teraz pytanie : czy ktoś sie orientuje czy ta kolumna będzie pasować? Oczywiście po zmianie tego wąsa, tylko czy da sie go przełożyć, czy frezy będą pasowały.. Jeżeli ktoś sie orientuje to proszę o info.
Ps. zależy mi na niej bo wygląda wyjątkowo dobrze, śruba do kasowania luzu wykręcona tylko do połowy..
Pozdrawiam
Ps. zależy mi na niej bo wygląda wyjątkowo dobrze, śruba do kasowania luzu wykręcona tylko do połowy..
Pozdrawiam
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: kolumna w123
Wkładam tą kolumnę, także dam znać co i jak
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: kolumna w123
Zmierz ile ta sruba jest wykrecona bo jak z fabryki wyszla to juz troche byla wykrecona. Max luz miedzy nakretka a gora sruby to 12.5 mm
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: kolumna w123
W tej którą kupiłem śruba od nakrętki ma 7,5mm a w starej właśnie koło 13mm
Re: kolumna w123
Wymień łapę i zakładaj.Jak wyczyścisz pole przy nakrętce to zobaczysz znaki do złożenia tego do kupy .Do zdjęcia potrzebny jest ściągacz maszynowy nie żadna zabawka lub stary sprawdzony sposób zbijania.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: kolumna w123
Coś sie zaczyna rypać. po założeniu kolumny odpaliłem i coś kiera ciężko chodziła, skręciłem w lewo i mi zblokowało kiere. Na zgaszonym silniku wyprostowałem koła. Jak znowu zapaliłem samochód koła i kierownica sama skręciła się w lewo do maxa i tak trzymała... Teraz dylemat co robić z Nią dalej
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: kolumna w123
Skręca tak mocno że w sekundę koła są skręcone do maxa w lewo że aż przydławi silnik i zgaśnie.. Myślicie że warto coś z tą kolumną kombinować czy wkładać spowrotem starą?
Pozdrawiam Kornel
Pozdrawiam Kornel
Re: kolumna w123
To że po pierwszym odpaleniu na wymienionej przekładni kierownica chodziła ciężko to normalne ,układ musi się odpowietrzyć i dolewamy oleju do stanu gdy przekładnia przestanie jęczeć.Ale że zablokowała się w maksymalnym wychyleniu albo,że koła same skręcają to raczej coś nowego to tak jakby nie było przejścia oleju przez przekładnię,ale to jest łatwe do stwierdzenia bo wystarczy odkręcić dekiel z pompy wspomagania gdzie wlewamy olej i widać czy pompa zasysa i odbiera olej.Jeśli obieg oleju nie jest nigdzie zatamowany to może przekładnia jest za mocno skręcona lub zapchana była jakimś czopkiem ,olej przepchnął dalej i stoi.Regeneracja przekładni grubo powyżej 1000zł.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: kolumna w123
Panowie odpuściłem tą kolumnę. Mechanik twierdził że jakieś zaworki są pozapychane/ zardzewiałe od stania..