w123 240D 81r. Problem z gaszeniem oraz centralnym.
Moderator: Tomek
Re: w123 240D 81r. Problem z gaszeniem oraz centralnym.
Witam wszystkich skrzywionych psychicznie w pozytywnym znaczeniu. Zanim pochwale sie autem i przedstawie potrzebuje szybkiej porady bo temat dość pilny. Moja beka 300D w instalcji podciśnieniowej zostało to co na zdjęciu ... czyli czegoś brak Chodzi o podłączenie wszystkich przewodów do podcisnienia może ktoś mógłby podrzucic fotke jak ty było orginalnie albo jakiś schemat, chodzi o okolice serwo pod maską bo ewidentnie coś tam brakuje https://zapodaj.net/b9085e4e1dca0.jpg.html
-
- Beczkofan
- Posty: 212
- Rejestracja: 13 sty 2014, 16:57
- Posiadany model W123: 200D "82
- Lokalizacja: Kraków
Re: w123 240D 81r. Problem z gaszeniem oraz centralnym.
Trochę grubo masz tylko Serwo podpięte.
W moim 300D jest to trochę inaczej. Jest trójnik i za nim ten zaworek. Ale generalnie na tym cypelku jest jeszcze jeden trójnik i tam idą 2 przewody. Jeden do stacyjki i wraca do gaszaka przy pompie a drugi do zbiornika podcisnienia nad zbiornikiem paliwa. Stamtąd idą 2 przewody do zamka centralnego. Jeden na prawą drugi na lewą stronę. Od razu mówię że nie mam sterowania wysokością lamp
W moim 300D jest to trochę inaczej. Jest trójnik i za nim ten zaworek. Ale generalnie na tym cypelku jest jeszcze jeden trójnik i tam idą 2 przewody. Jeden do stacyjki i wraca do gaszaka przy pompie a drugi do zbiornika podcisnienia nad zbiornikiem paliwa. Stamtąd idą 2 przewody do zamka centralnego. Jeden na prawą drugi na lewą stronę. Od razu mówię że nie mam sterowania wysokością lamp