Dzień dobry,
Mam taki pytanie, jak realizowane jest załączanie i wyłączanie wiatraka chłodnicy w 2.3 100kW? Tam jest klasyczne sprzęgło wiskotyczne, czy elektromagnetyczne jak w sprężarce klimatyzacji? Będę wdzięczny za pomoc, a cokolwiek by tam nie było, to chętnie kupię sprawne.
Czy ktoś z szacownego grona ma w pdf jakąś książkę typu "sam naprawiam", albo jakiegoś Haynes'a z benzynowymi motorami?
Wiatrak chłodnicy 230 E
Moderator: Tomek
- olsztyniak
- Beczuszkarz
- Posty: 61
- Rejestracja: 14 paź 2016, 16:23
- Posiadany model W123: 230E
- Lokalizacja: Ahaus
Re: Wiatrak chłodnicy 230 E
Generalnie w W123 jest albo na sztywno, albo sprzęgło wiskotyczne.
- kazios
- Administrator
- Posty: 1081
- Rejestracja: 16 gru 2013, 15:32
- Posiadany model W123: 300D '82r
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Wiatrak chłodnicy 230 E
No nie takie albo albo bo jest też elektromagnes.
Zobacz co masz zamontowane, jeżeli elektromagnes to jak dobrze pamiętam mocowany jest na jedną śrubę do pompy, wisko to talerzyk żebrowany. Musisz sam zobaczyć co tam masz. Najczęściej w tym silniku był elektromagnes.
Zobacz co masz zamontowane, jeżeli elektromagnes to jak dobrze pamiętam mocowany jest na jedną śrubę do pompy, wisko to talerzyk żebrowany. Musisz sam zobaczyć co tam masz. Najczęściej w tym silniku był elektromagnes.