Przewód olejowy??
Moderator: Tomek
Przewód olejowy??
Witam, mam pytanie w dolnych okolicach obudowy filtra oleju wychodzi mi przewód mowa o silniki 2.3 benzyna, przewód był urwany nie wiem dokąd powinien iść i w jaki sposób można go zarobić jeśli ktoś mi może jakieś foto bądź coś na ten temat napisać.... składam samochód od podstaw. Wg mnie jest to przewód czujnika ciśnienia oleju ale gdzie wchodzi nie mam pojęcia
Re: Przewód olejowy??
jeszcze jedna sprawa, po włożeniu silnika nie mam iskry, szukam po przewodach niestety bez rewelacji samochód na krótko odpala ale to nic nadzwyczajnego. Mam w beczce autoalarm nie wiem czy jest on orginalny czy nie w każdym bądź razie czy istnieje możliwość że mógł się on rozkodować czy coś w tym stylu i zamknąć mi obieg prądowy do palca?? Panowie pomóżcie proszę mam miesiąc do wesela a nie daje ze wszystkim rady
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Przewód olejowy??
ten przewód olejowy jest taki gumowy czy plastikowy (nie pamiętam teraz z czego) ? przykręcany do obudowy filtra na 10? jeżeli tak to powinien iść do kabiny i być przykręcony z tyłu licznika.
- kazios
- Administrator
- Posty: 1081
- Rejestracja: 16 gru 2013, 15:32
- Posiadany model W123: 300D '82r
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Przewód olejowy??
A alarm wyciąć i po kłopocie. Jeżeli alarm ma funkcje odcięcia zapłonu to pewnie dlatego nie masz iskry bo odcina zasilanie prawdopodobnie cewki. Musisz popatrzeć gdzie przewody z centralki są wpięte
Re: Przewód olejowy??
Kowal zdjęcie zrobie dziś to wstawie, a co do alarmu to wolałbym go zostawić na miejscu bo fajnie działa i jest z centralką przydatna rzecz jakby się komuś samochod spodobał. Problem polega na tym że wymontowałem z niego po poprzednim właścicielu LPG a elektryka to była taka rzeźba że szok tylko nie wiem czy to jest wina alarmu do końca. Może ma ktoś jakiś schemat czy coś ??
Re: Przewód olejowy??
przewód ogarnąłem idzie tak jak napisałeś do licznika co do iskry już też jest okazuje się że drzwi muszą być póki co zamknięte by zgasła czerwona dioda alarmu, to taka blokada kręci iskra jest ale jeszcze nie odpalił
Re: Przewód olejowy??
Jak w aucie było lpg to gdzieś został przecięty przewód do pompy paliwa.Jak jest iskra to po przekręceniu kluczyka pompa powinna na chwilę się uruchomić i napełnić układ paliwem,w celu sprawdzenia czy układ jest napełniony wystarczy poluzować przewód paliwowy do rozdzielacza.Przy okazji sprawdzić czy klapa ładnie się wychyla i nie jest zacięta.Odpalanie na szybko-przekaźnik pompy out,dawka paliwa do gardzieli i kręcimy lekko wciskając pedał gazu-jak zapłon nie jest przestawiony to musi na chwilę zagdakać.
Re: Przewód olejowy??
przewody położone mam nowe, a z klapą jest problem bo słabo się odchyla co do zagdakania to na plaku na krótko odpalił na paliwie nie chce silnik wrócił po remoncie, co do elektryki to walczę sam ale powinien zapalić
Re: Przewód olejowy??
Zacząłbym od schematu elektrycznego i sprawdzenia co zostało "grzebnięte" w stosunku do oryginału. Jeśli go potrzebujesz to odezwij się. Z tym przewodem olejowym przy licznikach to trzeba bardzo delikatnie przykręcać od strony licznika, ja miałem "przez niego" uszkodzone ścieżki na płytce licznika i to tak wrednie, że powstały mikropęknięcia widoczne pod lupą... Po jego podłączeniu i uruchomieniu silnika sprawdź czy na pewno nic nie cieknie na gwincie przy licznikach, tam jest dość duże ciśnienie. Acha i w żadnym wypadku nie uruchamiaj silnika bez podłączonego przewodu, lub zaślep go na czas prób. W przeciwnym wypadku zachlapiesz olejem komorę lub co gorsza wnętrze auta...
Czy to jest 230 na gaźniku?
Czy to jest 230 na gaźniku?
Re: Przewód olejowy??
tak na gaźniku tylko nie stromberg tylko ta młodsza wersja, a masz może schemat podciśnień?? jeżeli chodzi o elektryke wszystko gra pali od strzała już teraz mam problem z podciśnieniami bo jest ich dużo a nie chciałbym poplątać ale schemat elektryczny jak masz to też się na bank przyda