Witam serdecznie wszystkich kolegów i koleżanki!
Na wstępie pragnę wszystkich gorąco powitać jako nowy uczestnik forum i pochwalić się, gdyż od kilku tygodni jestem posiadaczem wspaniałego wehikułu jakim niewątpliwie jest W123 83' 200D. Polowałem na beczkę w wersji sedan lub coupe już od dłuższego czasu, ale przerażał mnie ogrom prac, które należy przy tych autach zazwyczaj wykonać (nie planowałem zakupu wyremontowanego pojazdu). Pewnego dnia nadarzyła się okazja - niedaleko mojego miejsca pracy zauważyłem stojącego przy ulicy W123 i po wstępnych oględzinach postanowiłem zaryzykować - kartka z telefonem za szybę, może ktoś oddzwoni. Dalej już historię znacie. Teraz muszę jednak stanąć na głowie i zrobić co w mojej mocy, żeby przywrócić pojazd do dawnej świetności. Wstępnie przeznaczyłem sobie na to rok czasu (dużo, mało? hard 2 say). Auto zostało już przeze mnie całkowicie ogołocone wewnątrz (zostawiłem jedynie fotel kierowcy, żeby dojechać do warsztatu). I tu pojawia się mój pierwszy problem - z zawodu nie jestem blacharzem... A niestety podłoga w moim pojeździe nie jest może jeszcze jak przysłowiowy "szwajcarski ser", ale na pewno wymaga sporo pracy. Standardowo dochodzą do tego jeszcze progi (poprzedni właściciel kompletnie zaniedbał auto, ale na szczęście przed nim należało Ono do mechanika, więc silnikowo, jak również pod względem samych elementów jezdnych jest na prawdę nieźle).
I tu rodzi się moje pierwsze pytanie: czy Szanowni użytkownicy forum, mogliby polecić mi jakiś warsztat blacharski, gdzie mógłbym na jakiś czas pozostawić pod opieką swój samochód? Zależy mi na tym, aby prace wykonane zostały w cenie adekwatnej do zarobków w naszym kochanym kraju (nie chcę mówić niedrogo, bo każdy musi zarobić, ale wolałbym uniknąć pazernych naciągaczy, tym bardziej, że zakres prac przy pojeździe mam jeszcze dosyć spory). Czas jest tu sprawą drugorzędną - jak wspomniałem wcześniej daje sobie rok czasu na powrócenie moim wehikułem na drogi.
Z góry dziękuję Wam za każdą odpowiedź i pozdrawiam! Szerokości!
Warsztat - Warszawa i okolice.
Moderator: Tomek
- Rafako
- Beczkomaniak
- Posty: 433
- Rejestracja: 31 gru 2013, 9:56
- Posiadany model W123: 200 D III seria
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Warsztat - Warszawa i okolice.
Ja robiłem swojego pod Sochaczewem, u polecanego fachowca. Efekty zobaczysz na zdjęciach w stosownym wątku w dziale "Nasze beczusie"
Z efektu jestem bardzo zadowolony, cena była bardzo uczciwa i adekwatna do zarobków w PL.
Mieszkam na Ursynowie i tam też garażuję auto, jak chcesz, możesz zapoznać się z wykonaniem "na żywo".
Kontakt do lakiernika i kompletny koszt remontu mogę Ci dać na PW.
Serdecznie pozdrawiam.
Kupiłeś tego zielonkawego z Bemowa czy tam z okolic Woli?
Z efektu jestem bardzo zadowolony, cena była bardzo uczciwa i adekwatna do zarobków w PL.
Mieszkam na Ursynowie i tam też garażuję auto, jak chcesz, możesz zapoznać się z wykonaniem "na żywo".
Kontakt do lakiernika i kompletny koszt remontu mogę Ci dać na PW.
Serdecznie pozdrawiam.
Kupiłeś tego zielonkawego z Bemowa czy tam z okolic Woli?
Obecnie na stanie: Mercedes W123 200D '83 , Skodilak octavia III kombi 1.4 TSi '18 , C124 230E '89...
- Ticokupie
- Beczkolak
- Posty: 19
- Rejestracja: 31 lip 2016, 9:12
- Posiadany model W123: 200D
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Warsztat - Warszawa i okolice.
RAFAKO podrzucisz kontakt do tego blacharza z Sochaczewa?
Pzdr
Sebastian
Pzdr
Sebastian
- Rafako
- Beczkomaniak
- Posty: 433
- Rejestracja: 31 gru 2013, 9:56
- Posiadany model W123: 200 D III seria
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Warsztat - Warszawa i okolice.
Nie podrzucę, bo zrobił się baaaardzo nieterminowy i już nikomu go nie polecam. Nie chcę się później wstydzić.Ticokupie pisze:RAFAKO podrzucisz kontakt do tego blacharza z Sochaczewa?
Pzdr
Sebastian
Serdecznie pozdrawiam.
Obecnie na stanie: Mercedes W123 200D '83 , Skodilak octavia III kombi 1.4 TSi '18 , C124 230E '89...
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Warsztat - Warszawa i okolice.
Mam dobrego w Radomiu
Re: Warsztat - Warszawa i okolice.
Skoro piszesz ,że czas jest tu sprawa drugorzędną to ustaw się w klejce do naprawdę zaufanego blacharza ,potem lakiernika,mechanika który poskłada cała tą łamigłówkę do kupy i ciesz się autem.Ile to kosztuje?- dużo.,a dlaczego? szanujący się,i znający swe rzemiosło blacharz za czapkę gruszek nie tknie takiego auta gdzie czyha na niego 1000 niespodzianek i bardzo wiele elementów trzeba dorabiać bo jak klient słyszy że np.tylny płat błotnika kosztuje 3-4 tys.zł a maska prawie 5tys. to mu nogi więdną a gdzie reszta.U mnie w mieście jest blacharz starej daty który ogarnia głównie stare auta chłopakom z MB/8 zapisy na kilka miesięcy na przód na prace wykonane zawsze jest gwarancja i zero poprawek.