metaliczne stukanie
Moderator: Tomek
-
- Beczuszkarz
- Posty: 64
- Rejestracja: 25 gru 2013, 21:27
- Posiadany model W123: 240D
- Lokalizacja: Honiatyczki
Re: metaliczne stukanie
Jutro mam badzieje ze wszystko sie wyjasni, z Maćkiem bedziemy przy nim radzic u niego
Ja mój krążownik, marki merc, 78 rok,
tylko ja, tylko on, a z głośników niski ton,
stara E klassa, z tym niczego nie porównasz,
to jak odnaleźć diament grzebjąc sie gów**ch
tylko ja, tylko on, a z głośników niski ton,
stara E klassa, z tym niczego nie porównasz,
to jak odnaleźć diament grzebjąc sie gów**ch
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: metaliczne stukanie
Kolega pojawił się u mnie w sobotę. Pierwsze co zrobiliśmy to pomierzyliśmy kompresję. Bajka na wszystkich garach po 28 Bar. Silnik starszy typ, świece grube. No to fotokomory z głowicy. Pierwsza w 2 kawałkach. Urwany kołnierz i w zasadzie końcówka która wystaje z głowicy nie istniała. Na drugim garze sytuacja podobna, kołnierz urwany. Wyjęliśmy wszystkie. Dwie pozostałe ok. Takiej demolki z fotokomorami jeszcze nie widziałem w beczce. W 124 i 190 miałem takie coś, w beczce nigdy. Na brak części do diesla nie mogę narzekać więc foto komory wyjęliśmy z innej głowicy. Stukać przestało. Silnik chodzi fajnie. Zdjęcia dla potomnych. Robota łatwa miła i przyjemna. Potrzeba tylko kilku odpowiednich kluczy. Reasumując Tatarak miałeś rację. Przyznaję się. Twoja diagnoza odnośnie nadpalonej fotokomory w 100% trafna. A co do właściciela Beczki. Szkoda gadać. Taki sam świr jak ja na punkcie beczki. Oby więcej takich:)
P.S Panowie nie żałować tych 200 zł na końcówki wtrysków po 40 zł są w Radomiu Boscha, bo później takie cuda.
P.S Panowie nie żałować tych 200 zł na końcówki wtrysków po 40 zł są w Radomiu Boscha, bo później takie cuda.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1121
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: metaliczne stukanie
U mnie akurat po wymianie końcówek wtrysków na boscha (made in india! ...) zaczął wtrysk jeden walić po kilku tys km. A czemu wymieniałem? Myślałem, że stare leją bo auto kopciło
Żeby nie zbaczać z tematu, brawo Maćku za robotę
Żeby nie zbaczać z tematu, brawo Maćku za robotę
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: metaliczne stukanie
no to Tomek i tak miałeś lepiej - u mnie po wymianie końcówek na boscha (pewnie też india) zaczęły wszystkie walić.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: metaliczne stukanie
Upalilo bo wtrysk lał, osobisci polecam Polskie koncowki firmy Wuzetem, zdecydowanie lepsze niz te niby bosche lecz przed montazem trzeba je dobrze umyc i nasmarowac
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
Re: metaliczne stukanie
Upaliło bo wtrysk w końcu nie lał,zatkane kanały w komorze wstępnej spowodowały że zapłon nastąpił w większości w komorze wstępnej.Ale to tylko hipoteza bo nigdy nie widziałem jeszcze forkomory z urwanym kołnierzem.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 64
- Rejestracja: 25 gru 2013, 21:27
- Posiadany model W123: 240D
- Lokalizacja: Honiatyczki
Re: metaliczne stukanie
Tak wiec problem zazegnany. Ja ze swojej strony chcialbym podziekowac wszystkim za zaangazowanie i wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam
Ja mój krążownik, marki merc, 78 rok,
tylko ja, tylko on, a z głośników niski ton,
stara E klassa, z tym niczego nie porównasz,
to jak odnaleźć diament grzebjąc sie gów**ch
tylko ja, tylko on, a z głośników niski ton,
stara E klassa, z tym niczego nie porównasz,
to jak odnaleźć diament grzebjąc sie gów**ch