w123 om605
Moderator: Tomek
-
- Beczkolak
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lis 2014, 19:44
- Posiadany model W123: 300d
Re: w123 om605
Most od 230E ma takie samo przełożenie jak 240D, dlatego taki też założyłem
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: w123 om605
Chodzilo mi o różnice w mostach w 124 miedzy 250d a 230e, roznica jest barzdo duza 250d ma chyba 3,9 a 230e- 3,6 u ciebie chyba to fajnie jezdzi bo masz 5 biegow i przelozenie 3,69. Z silnikiem 10-cio zaworowym palilo by ci to 5l, ale mysle ze u ciebie kolo 6l sie miesci ? Podejzewam tez ze na dynamike nie ma co narzekac i przy 2,5tys obr na ostatnim biegu ma te 100-110km/h
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkolak
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 lis 2014, 19:44
- Posiadany model W123: 300d
Re: w123 om605
Spalania w 123 nie liczyłem, w 124 wychodziło cos około 6,5 na trasie 300 km(mniej więcej 130km/h momentami 140km/h). W beczce obrotomierza niestety brak, ale w 124 wyglądało to mniej więcej tak jak piszesz. Ogólnie jestem zadowolony, a co do dynamiki to trzysetka raczej nie dorównuje, tutaj jest jakaś reakcja na pedał gazu, uprzedzając komentarze nie miałem zajechanego silnika. Młody jestem, do oryginalności nie przywiązuje jakiejś wielkej uwagi, chciałem żeby jeździło to sprawniej a przy tym mniej paliło.