Witam, chciałbym zaprezentować moją beczkę po przekładce silnika z w124. Przełożenie silnika banalnie proste, wystarczy przesunąć trochę otwory mocujące łapy silnika, skrzynia wraz z cięgnami podchodzi bez żadnych problemów, jedynie wybierak od skrzyni 5ki wymagał lekkiej przeróbki. Potrzebny był mi również dłuższy wał.. i to by było na tyle z większych przeróbek. Most jaki zastosowałem jest z 2,4 diesla, ponieważ jest najbardziej zbliżony przełożeniem (3;69 w123; 3;67 w124). Jeśli chodzi o zegar, wszystko działa jak należy, wystarczyło wykręcić czujnik ciśnienia oleju a w jego miejsce wkręcić oryginalny przewód od ciśnienia oleju (gwint taki sam). Małej przeróbki wymagała też linka prędkościomierza ( inne końcówki w skrzyniach). Byłbym zapomniał potrzeba jeszcze przerobić pedał gazu, tak żeby pociągał z linkę, potrzebna do tego będzie linka gazu z c klasy (benzyna) jest trochę dłuższa niż w 124, dzięki dłuższej lince jesteśmy wymodzić cięgno gazu. Kilka zdjęć poniżej
