Pompa wtryskowa
Moderator: Tomek
-
- Beczuszkarz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 maja 2016, 22:52
- Posiadany model W123: 240D
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Pompa wtryskowa
Odkopując, wyczytałem w jednym z postów na temat pompy wtryskowej i ustawiania jej kąta, że ktoś po zamontowaniu miał objawy podobne do tych, które spotkałem w mojej beczce. Chodzi falowanie obrotów i brak mocy. Chciałem się zorientować czy bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie pompy czy jej złe ustawienie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Pompa wtryskowa
I seria ?
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Pompa wtryskowa
I jedno i drugie jest prawdopodobne, mocno opóźniony kat wtrysku tez daje takie objawy
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 26
- Rejestracja: 15 maja 2016, 22:52
- Posiadany model W123: 240D
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Pompa wtryskowa
To jak jest z tą pompą, ustawia się OT na kole pasowym czy na 24' wyprzedzenia? Ostawiając na OT i ten "pusty" frez na obudowie pompy dalej nie zaskakuje mi silnik celowałem już w środek fasolek jak trzeba, próbowałem z dwoma pompami i jest tylko gorzej czyli w ogóle nie pali a wcześniej było falowanie dość mocne z resztą.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Pompa wtryskowa
Wal korbowy ustawiasz na OT (NA ZERO) pompe ustawiasz tak jak na zjeciu, łysy zab na walku pompy ma sie zgrywac ze znakiem na obudowie pompy i tak wsadzasz i musi zapalic, przy prawidlowo ustawionych znakach na pompie pierwsza sekcja jest w trakcie tloczenia czyli pompa jest juz wstepnie ustawiona i obojetne czy bedzie 10stopni wyprzedzania czy 35 ona i tak zapali, jedyne co przychodzi mi do glowy to ze sie jebles jak mlody i musisz wyciagnac pompe, zrobic jeden obrot walem, wsadzic pompe i zapali
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Pompa wtryskowa
Jak Oskar sprawdzić czy właśnie pompa nie jest o ten 1 pełny obrót wały przestawiona ? Da się jakoś ? Myślałem nad tym ostatnio
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Pompa wtryskowa
Sciagnac pokrywe zaworow i sprawdzic czy klin od walka rozrzadu jest na godzinie dziewiatej, walek rozrzadu i pompa wtryskowa ma sie zgrywac na znaki w tym samym momencie
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
-
- Beczkolak
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 paź 2017, 19:27
- Posiadany model W123: 300D
Re: Pompa wtryskowa
witam.
Panowie mam problem z swoim 3.0 d nie chce chodzić jak powinien.
robiłem remont silnika: jedna tuleja jeden tłok ,wszystkie pierścienie, głowica, panewki.
Po wyjęciu pompy wtryskowej nie mogę jej ustawić .
Mam wszystko tak ustawione jak piszecie a autko nie działa.
Wał i wałek ustawione na znaki, wałek na cechy a wał na OT wszystko ładnie sie kręci i zgadza na znaki .
Problem mam z pompą bo jak ustawie 27 przed OT i na łysy ząb w pompie to auto słabo odpala bez plaka nie opali i nie może sie wkręcić na obroty a co za tym idzie kopci jak parowóz .
Wyjąłem pompę i zacząłem sobie nią kręcić i sprawdzać kiedy wystrzeli paliwo z sekcji, noi cos mi sie nie zgadza ze znakami bo gdy tryska paliwo na znaku w pompie to jest to trzecia sekcja,a nie pierwsza i teraz zgłupiałem po co te znaki na pompie ????
Proszę pomocy bo brak mi już sił.
Panowie mam problem z swoim 3.0 d nie chce chodzić jak powinien.
robiłem remont silnika: jedna tuleja jeden tłok ,wszystkie pierścienie, głowica, panewki.
Po wyjęciu pompy wtryskowej nie mogę jej ustawić .
Mam wszystko tak ustawione jak piszecie a autko nie działa.
Wał i wałek ustawione na znaki, wałek na cechy a wał na OT wszystko ładnie sie kręci i zgadza na znaki .
Problem mam z pompą bo jak ustawie 27 przed OT i na łysy ząb w pompie to auto słabo odpala bez plaka nie opali i nie może sie wkręcić na obroty a co za tym idzie kopci jak parowóz .
Wyjąłem pompę i zacząłem sobie nią kręcić i sprawdzać kiedy wystrzeli paliwo z sekcji, noi cos mi sie nie zgadza ze znakami bo gdy tryska paliwo na znaku w pompie to jest to trzecia sekcja,a nie pierwsza i teraz zgłupiałem po co te znaki na pompie ????
Proszę pomocy bo brak mi już sił.