zegary z obrotomierzem w sedanie
Moderator: Tomek
Re: zegary z obrotomierzem w sedanie
Dołożenie obrotki do diesla W123 wcale nie jest takie proste.Nawet W126 z turbodieslem OM617A miał wzmacniacz sygnału do obrotki a wy chcecie tak chop siup wpiąć sobie i ma działać.A jak jeszcze na pokładzie jest tempomat to zabawa jest nieziemska.Nie było na stanie w dieslu to niech go nie ma szkoda czasu na taką rzeźbę.A jak kol Yetitom ogarnie sprawę to niech się pochwali bo już nie jeden próbował.
-
- Beczkolak
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 sty 2016, 18:52
- Posiadany model W123: 230E
- Lokalizacja: Pruszków
Re: zegary z obrotomierzem w sedanie
Klemre W? czyli tak konkretnie co?kazios pisze:Diesel ma mniejsze obroty, więc montaż obrotki z benzyny w tym przypadku nie ma sensu. Ilość cylindrów też nie ma znaczenia bo podłączenie jest całkowicie inne. Aby podłączyć musisz wyprowadzić klemre W z alternatora a potem rzeźbic np z w124. Prościej i taniej znaleźć. W w123 występował bardzo rzadko i tylko w 300d turbo z tego co pamietam.
Podłączyłem sygnał na obrotomierz z cewki, no niestety na wolnych obrotach wskazówka chodzi w zakresie 1300 do 2500 później przy przyspieszaniu jest ok, ale schodząc z obrotów znowu faluje...dodatkowo nie działa zegarek
Macie jakieś sugestie?