from zero to... hero? W123 280E
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
W mojej tak, bo całe fabryczne wygluszenie poszło z rdzą do kosza postaram się o jakąś relację z tego procesu, aczkolwiek będę to robił pomału i etapami
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
nie pali się. to jeszcze długo przedemną. moje też praktycznie odpadły z podlogą. reszte strzępów sam usunąłem. a dziś na pożegnanie starego roku wymieniłem i poprawiłem ostatecznie wygluszenie ściany grodziowej.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: from zero to... hero? W123 280E
Doszedł boczek ładnie ? Odtłuszczałeś coś wcześniej bo widzę na podłodze jakąś butelkę.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
wszystko dokładnie odtłuszczone co do boczka, to nie łapią się boczne klipsy (wszystko mimo to jest bardzo stabilne) i chcę wymienić gąbkę na cieńszą, bo ta moja ma 7mm i to jednak za dużo Tzn. może być, luzów zero, drgań zero itd, ale jak patrzysz na krawędź, to nie dochodzi idealnie
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: from zero to... hero? W123 280E
wymienisz tą na boczku ? Na jaką ? Pytam na przyszłość
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Taką samą tylko 3mm
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
Wojtas,nie za dużo przytyje beczka jak ją tak całą obkleisz? a tak głośno jest w 280,że nawet na drzwi dajesz 3 warstwy? czy poprostu chcesz mieć ruchome studio nagrań?
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
wiesz co, robię "zgodnie ze sztuką" miałem tak całościowo wygłuszone auto i nie zauważyłem żadnych skutków dodatkowych, mimo, że wygłuszałem dużo gorszymi materiałami bitumicznymi (teraz robię butylowymi)
dynamat waży 2,2 kg/m2
stp waży 2,3 kg/m2
co nie jest znowu jakoś dużo. Na drzwi poszło nie więcej niż metr kwadratowy, czyli raptem dwa kg.
Weź również pod uwagę, że nie mam fabrycznych wygłuszeń, czyli docelowo stosując nowoczesne rozwiązania w miejsce 40 letnich też trochę zyskam na masie.
Co do "warstwowości" - zupełnie inne dźwięki tłumią maty butylowe, a zupełnie inne gąbki. (upraszczając maty niskie, a gąbki wyższe dźwięki)
dynamat waży 2,2 kg/m2
stp waży 2,3 kg/m2
co nie jest znowu jakoś dużo. Na drzwi poszło nie więcej niż metr kwadratowy, czyli raptem dwa kg.
Weź również pod uwagę, że nie mam fabrycznych wygłuszeń, czyli docelowo stosując nowoczesne rozwiązania w miejsce 40 letnich też trochę zyskam na masie.
Co do "warstwowości" - zupełnie inne dźwięki tłumią maty butylowe, a zupełnie inne gąbki. (upraszczając maty niskie, a gąbki wyższe dźwięki)
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Taki szybki filmik zrobiłem. Wiadomo, nie chodzi w wygłuszaniu drzwi o stukanie w nie palcem, ale daje wyobrażenie jaka jest różnica
https://youtu.be/4oRaP2U918A
https://youtu.be/4oRaP2U918A